Ruoan tilaaminen kotiin on yksi suosituimmista nykyaikaisista arjen mukavuuksista, mutta aina kotiin toimitettu ateria ei ole sitä mitä sen pitäisi olla. Harvoille tosin kuitenkaan yhtä huono tuuri kuin eräälle kanadalaispariskunnalle.
Torontossa asuvat Anna Kotlikova ja Blake Weinzettl päättivät tilata sunnuntain kunniaksi pizzaa UberEats -palveliun kautta. Ruoka kuitenkin saapui puoli tuntia myöhässä, ja pizzan sijaan he saivat voileipiä. Mikä pahinta, ruoka oli osittain syötyä ja homeista.
Pariskunta otti yhteyttä Montana’s-ravintolaan, jonka omistaja vakuutti antaneensa lähetille oikeat ruoat. UberEats hyvitti ruoan hinnan ja tarjosi pariskunnalle 25 dollarin lahjakortin. Yhtiön mukaan ruokalähetin oli kerrottu toimittaneen vääriä ja homeisia annoksia myös kolmelle muulle tilaajalle.
Ravintolan omistaja vahvisti niin ikään toisenkin asiakkaan tehneen valituksen samaisesta kuriirista. Omistaja myös paljasti kuljettajan ajaneen ruoan noutamisen jälkeen ensin täysin toiselle puolelle kaupunkia ennen väärän annoksen toimittamista tilaajille.
– Tutkimme parhaillaan ravintolan ja kuljettajan kanssa selvittääksemme, mitä tapahtui. Olemme estäneet kuljettajan pääsyn UberEatsiin ja Uberiin tutkinnan ajaksi, Uberin tiedottaja kertoi Business Insider -lehdelle.
https://twitter.com/808CULT/status/871529572763881472
'The smell overwhelmed the whole room': Toronto couple chew out UberEats for mouldy sandwiches https://t.co/816FV8TBbp pic.twitter.com/6urgMA87Av
— CBC News (@CBCNews) June 6, 2017