25-vuotias poptähti Selena Gomez on seurannut monien muiden artistien jalanjälkiä ja solminut yhteistyösopimuksen ison urheiluvaatemerkin kanssa. Selena Gomez toimii nyt PUMA-merkin lähettiläänä, mikä tarkoittaa sitä, että naista tullaan varmasti lisääntyvissä määrin näkemään urheiluvaatteet yllään.
PUMA on solminut lähiaikoina useita yhteistyösopimuksia monien tunnettujen artistien kanssa. Muun muassa realitytähti Kylie Jenner, Rihanna ja Big Sean esiintyvät usein PUMA-merkkisissä vaatteissa sosiaalisessa mediassa. Yksi uusimmista lisäyksistä PUMA-perheeseen on ollut myös Selena Gomezin poikaystävä The Weeknd.
Gomez on Cosmopolitan-sivuston mukaan kertonut, että hänen pääsynsä osaksi PUMA-perhettä on ollut naiselle hyvin jännittävää. PUMA on laulajan mielestä muuttanut täysin sen miten ihmiset pukeutuvat ja sekoittavat nykyään urheiluvaatteita vapaa-ajanvaatteiden kanssa. Nainen odottaa innoissaan alkavaa yhteistyötä ja sen poikimia projekteja.
https://www.instagram.com/p/BZMKgnHlFQk/?taken-by=puma
https://www.instagram.com/p/BZOxBueFAoS/?taken-by=puma
https://www.instagram.com/p/BZMKHI6A3fu/?taken-by=selenagomez
https://www.instagram.com/p/BZEnnEmlovf/?taken-by=puma
https://www.instagram.com/p/BZJSBkdFVmE/?taken-by=puma