Mainosalalla uudet ideat ovat arvokkaita, ja ruotsalainen huonekaluyhtiö IKEA on ollut niissä usein etulinjassa. Nyt yhtiön tuorein mainoskampanja menee jo odottamattoman pitkälle, sillä siinä naisia pyydetään virtsaamaan mainoslehtisen päälle. Syy siihen on poikkeuksellisen osuva.
Amelia-naistenlehden sivuilla olevan mainoksen kerrotaan reagoivan raskaustestin tavoin, jos sen päälle virtsaava nainen on raskaana. Silloin virtsa nimittäin paljastaa mainokseen piilotetun alennushinnan, ja raskaana olevat naiset saavat ”positiivista” mainosta vastaan alennusta vauvan pinnasängystä.
Kampanjan on suunnitellut palkittu ruotsalainen mainostoimisto Åkestam Holst, joka on aiemminkin tehnyt uudenlaisia aluevalloituksia mainonnassa. Toteutus tehtiin yhdessä Mercene Labsin kanssa.