Victoria Beckhamia on kritisoitu siitä, että hän käyttää muotiesityksissään liian hoikkia malleja. Beckham ei koe kuitenkaan tehneensä mitään väärää valitessaan hoikkia malleja, ja on vannonut, että hänen käyttämänsä mallit ovat olleet terveitä.
Victoria Beckham sai nyt erityisen paljon kritiikkiä siitä, että hän oli käyttänyt alipainoista mallia jälleen uusissa mainoskuvissaan. Kuvissa hoikalla mallilla oli yllään uudet Victoria Beckhamin suunnittelemat silmälasit, mutta kaikkien huomio kiinnittyi kuitenkin lasien sijaan hoikkaan olemukseen ja hänen yllään roikkuviin isokokoisiin vaatteisiin.
Nyt JD Williams on tehnyt vaatekampanjan, jossa parodioidaan Victoria Beckhamin mainoskuvia. Kuvat ovat lähes identtiset, mutta JD Williams on käyttänyt omassa kuvassaan plus-mallina toimivaa 43-vuotiasta Lorna Robertsia. JD Williamsin tiedottaja Suzi Burns kertoi Daily Mail -sivustolle, että he halusivat johtavana verkkovaatekauppana juhlia oikeaa naisvartaloa iästä, muodosta ja koosta huolimatta toisin kuin Victoria Beckham.
*NEW:
Why the hell would Victoria Beckham choose this emaciated model to sell glasses?
It's a disgrace. https://t.co/gLulE2BBTz pic.twitter.com/8P24MhuSSO— Piers Morgan (@piersmorgan) January 15, 2018
So this just happened! Fashion brand parodies Victoria Beckham 'skinny row' image #victoriabeckham #thin #plussize #bloggers @BridgeModels #jdwilliams @PeirsMorgan #curvemodel #weightdebate https://t.co/SlAZpBqWCb via @Femail
— Lorna Roberts plus model (@lornaphotosnap) January 18, 2018
https://www.instagram.com/p/BeFbACGlCgb/?taken-by=cheekylorns
https://www.instagram.com/p/BeEcVIklOm0/?taken-by=cheekylorns