Vanhan väitteen mukaan asiakas on aina oikeassa. Toisinaan ravintoloiden työntekijät joutuvat kuitenkin törmäämään uskomattoman pikkumaisiin asiakkaisiin, jotka vaativat hyvitystä erittäin vähäpätöisen tuntuisista asioista.
Australian New South Walesissa sijaitsevan Corowa RSL -kahvilan asiakas vaati taannoin ostamansa leivän tilalle uuden. Syynä oli se, että leipä oli leikattu epätasaisesti. Toinen puolikas oli hivenen isompi kuin toinen.
Keittiön henkilökunta mittasi leivän puolikkaat. He totesivat toisen puolen olevan todellakin kuusi senttiä leveä, kun taas toinen oli vain viisi senttiä leveä. Asiakkaalle tehtiin uusi ja tällä kertaa tarkemmin leikattu leipä aikaisemman tilalle.
– Lähellä mutta ei tarpeeksi lähellä. Tytöt osuivat viisi milliä harhaan eilen. Tälle leivälle vaadittiin reklamaatiota ja asiakas sai uuden tilalle, Corowa RSL:n Facebook-sivulla kirjoitettiin.
https://www.facebook.com/corowa/photos/a.132015830149322.23818.131987743485464/2225249437492607/?type=3