Suosittu realityohjelma Diili palaa televisioon Hjallis Harkimon johdolla ensi syksynä. Uudella tuotantokaudella etsitään Harkimon kansainvälisiä esports-tapahtumia järjestävään yritykseen markkinointijohtajaa. Kilpailijoiden haku ohjelmaan on nyt käynnissä.
Diilissä etsitään tällä kaudella Starsquad-yhtiöön haasteita pelkäämätöntä, idearikasta ja energistä markkinointijohtajaa. Kymmenen jakson aikana ehdokkaat pääsevät näyttämään taitonsa mitä moninaisemmissa tehtävissä ja osallistuvat elämänsä vaativimpaan työhaastatteluun.
– Mahtavaa päästä tekemään uutta kautta Diilistä. Tämä ohjelma on luonut useita menestyneitä bisnesnaisia ja -miehiä sekä liudan nykypäivän tv-julkkiksia, toteaa ohjelman vetäjä Hjallis Harkimo.
– Tämän kauden voittaja pääsee työskentelemään todella nopeasti kasvavan bisneksen parissa, jossa on pelkästään voitettavaa. Esportsissa liikkuu maailmalla valtavat rahat ja niihin on nyt loistava hetki päästä käsiksi, koska bisnes on niin tuore Suomessa.