Ravintolassa ihmiset olettavat saavansa nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Tämän lisäksi ruoankin tulisi olla herkullista. Aina näin ei kuitenkaan ole. Ihmiset suhtautuvat pettymyksiin hyvin eri tavoilla, ja nyt englantilainen koomikko Ali on koonnut erilaiset valittajat yhdelle videolle.
1. Vihainen valittaja
Tämä asiakas kertoo tarjoilijalle kovaan ääneen ja vihaisella tyylillä mikä annoksessa on vikana.
2. Rakentavan palautteen antaja
Tämä asiakas analysoi tarjoilijalle yksi komponentti kerrallaan millainen ruokailukokemus hänellä oli.
3. Kohtelias valittaja
Tämä asiakas kertoo tarjoilijalle mikä annoksessa on vikana, mutta haluaa silti ehdottomasti syödä viallisen annoksen, että hänestä ei olisi ravintolalle liikaa vaivaa.
4. Arvostelija
Tämä asiakas ei anna palautetta tarjoilijalle suoraan, mutta muistaa kirjoittaa kokemuksestaan kuitenkin hyvin tarkan kuvauksen jälkikäteen ravintolan arvosteluun verkkoon.
5. Somekriitikko
Tämä asiakas kertoo heti sosiaalisen median kanaviensa seuraajille reaaliaikaisesti mielipiteensä kyseisestä ravintolasta, palvelusta ja ruoasta.
6. Liian kiltti valittamaan
Tämä asiakas päivittelee pilaantunutta annostaan seurueelleen, mutta tarjoilijalle kertoo kuitenkin kohteliaisuuttaan kaiken maistuneen hyvältä.
https://www.instagram.com/p/BiHnnQJlPda/?taken-by=aliofficialuk