Markkinointivideoiden tehtävänä on jättää muistijälki potentiaalisten asiakkaiden mieliin. Samalla ne voivat herätellä ostohalukkuutta, kun ihminen kiinnostuu mainostettavasta tuotteesta.
Verkossa leviää parhaillaan viraalina mainos tulisesta valmiskastikkeesta. Ching’s Secret -yhtiön kiinalaisen maustekastikkeen markkinointivideossa on toimintaelokuvan ainekset. Videolle on mahdutettu kauniiden naisten lisäksi maailmanlopun uhka, supersankaritarina ja avaruusmatka. Kastikekapteeni pelastaa maailman.
Captain Ching nauttii tulista Schezwan Chutneyta, joka saa hänen takapuolensa tuottamaan lieskoja. Tulisen rakettivoiman ansiosta kapteeni pelastaa maailman. Emme keksi yhtäkään syytä, miksi kyseinen kastike pitäisi jättää ostamatta. Mainos on mahtavaa huumoritykitystä koko 40 sekunnin ajan.