Yksi viesti sosiaalisessa mediassa voi kerätä enemmän näkyvyyttä kuin kalleimpikin mainoskampanja. Tämän sai huomata texasilaisen donitsikahvilan omistava perhe. Satharith By perusti taannoin perheineen Billy’s Donuts -nimisen donitsileipomon Missouri Cityyn.
Valitettavasti liikkeen menestys oli kuitenkin erittäin kehnoa. Satharithin poika Billy jakoi Twitterissä kuvia tyhjillään olevasta liikkeestä. Hän kirjoitti isänsä olevan surullinen, sillä kukaan ei vieraillut uudessa donitsiliikkeessä. Yllättäen twiitistä tuli satoja tuhansia tykkäyksi kerännyt viraalihitti.
Twiitin leviäminen näkyi pian myös kahvilan menestyksessä. Jo seuraavana päivänä Billy’s Donutsissa nähtiin NBC:n mukaan valtava yleisöryntäys, ja donitsit myytiin jo loppuun kyseiseltä päivältä. Billy on sittemmin kiittänyt kaikkia paikalle saapuneita ja paikallisia yrittäjiä tukeneita.
My dad is sad cause no one is coming to his new donut shop 😭 pic.twitter.com/y5aGB1Acrc
— Billy's Donuts (@BillysDonuts) March 9, 2019
I didn't even need to cause the community came thruu pic.twitter.com/bHEc1afTTx
— vincentussy (@vincetheesimp) March 10, 2019
Just wanted to update yall! We completely sold out of donuts and kolaches! You are all amazing. I can't thank everyone enough for coming out and supporting local businesses. This means so much to my family ❤️ pic.twitter.com/o3GQcKvVnG
— Billy's Donuts (@BillysDonuts) March 10, 2019