Seuraavassa James Bond -elokuvassa nähdään Nokian matkapuhelimia ja No Time To Die -puhelinkampanjan keulahahmoksi on kiinnitetty elokuvassa 00-agenttia esittävä Lashana Lynch. Mittavan kampanjan avaava mainosfilmi on samalla ensimmäinen maistiainen tulevista Nokia-älypuhelimista. Mainos on BAFTA-palkitun Amma Asenten ohjaama.
– Ensimmäinen puhelimeni oli Nokia 3210, jonka sain 10-vuotiaana. Matopelin ja vaihdettavien näppäinten kanssa se tuntui minusta jo silloin älypuhelimelta. Kun nyt mietin, kuinka paljon Nokia-puhelimet ovat kehittyneet, on jännittävää esittää Nomia, joka paljastaa brändin uuden puhelimen, Bond-tähti Lashana Lynch kertoo.
Naistenpäivänä 8. maaliskuuta käynnistyvä markkinointikampanja näkyy valkokankailla, ulkomainonnassa, kaupoissa sekä sosiaalisessa mediassa. Kampanjan avaava 90 sekunnin video esittää agentti Nomin ratkaisemassa salaista tehtävää uuden Nokia-älypuhelimen avulla. Uudet Nokia-puhelimet julkaistaan 19. maaliskuuta, eli hyvissä ajoin ennen uuden Bond-elokuvan marraskuussa nähtävää ensi-iltaa.
Pian julkistettavien uutuuspuhelinten lisäksi elokuvassa esiintyvät Nokia 7.2. ja ikonisen aseman saavuttanut 3310. Nokian matkapuhelimet nykyisin omistava HMD Global vastaa yhteistyössä Bond-elokuvan kanssa maailman kovimpien asiakkaiden vaatimuksiin ja tarjoaa MI6-agenttien edellytykset täyttävää turvallisuutta, nopeutta ja innovaatiota.