Maailmaa ravisuttava koronavirus-pandemia on aiheuttanut mittaamattomasti ongelmia kaikille elämän osa-alueilla, eivätkä eläimetkään ole selvinneet ilman vaikutuksia. Yhdysvalloissa on valtava määrä löytökoiria, jota kohtaan kiinnostus on lopahtanut ihmisten pysytellessä pääasiassa kotona. Nyt eräs panimo on ryhtynyt korjaamaan tilannetta.
Yhdysvaltojen markkinoilla merkittävä panimoyhtiö Busch on aloittanut kampanjan, jossa se lupaa tarjota peräti kolmen kuukauden ilmaiset oluet ihmisille, jotka adoptoivat koiran koronaviruksen pandemian aikana. Yhtiön mukaan sosiaalinen etäisyys on mukavampaa, kun on karvainen koirakaveri vieressä ja kylmä olut kädessä.
Tarjous on voimassa tällä tietoa 22. huhtikuuta saakka tapauksissa, joissa koira on adoptoitu Midwest Animal Rescue & Servicesin toimipisteestä. Kampanjan yhteydessä olutpanimo lahjoittaa lisäksi 25 000 dollaria samalle järjestölle. Busch ei ole kertonut montako pulloa olutta kolmeksi kuukaudeksi on tarkoitus tarjota, mutta keskiverto suomalaiselle se vastannee noin kahden viikon annosta.