Yhdysvaltalainen räppäri Post Malone on tekemässä uutta aluevaltausta. Tähti lanseeraa tänä kesänä oman roseeviininsä.
Maison No. 9 -niminen viini syntyi räppärin, Global Brand Equities-yhtiön James Morrisseyn ja musiikkimanageri Dre Londonin yhteistyön tuloksena. Kolmikko maisteli 50 erilaista viiniä Ranskan Provencessa sijaitsevalla viinitilalla. Miehet kehittelivät työnsä pohjalta pinkin juoman, jonka aromia kuvaillaan Delish-sivuston mukaan sekoitukseksi ananasta, päärynää, mansikkaa ja ranskalaisia jälkiruokia.
Post Malonen mukaan Maison No. 9 menee sulavasti alas, ja hän uskoo faniensa rakastavan sitä. Roseeviini saapuu markkinoille Yhdysvalloissa kesäkuun aikana 22, 45 ja 90 dollarin hintalapuilla varustettuna.
https://www.instagram.com/p/CAIYBkDJtcf/
https://www.instagram.com/p/CAI0JpEj48t/