Yhdysvaltalainen räppäri Post Malone paljasti taannoin tekevänsä uuden aluevaltauksen lanseeraamalla oman viinin. Roseeviini Maison No. 9 syntyi tähden, Global Brand Equities -yhtiön James Morrisseyn ja musiikkimanageri Dre Londonin yhteistyön tuloksena.
Maison No. 9 on osoittautunut valtavaksi hitiksi. Sitä myytiin ennakkoon 50 000 pullon edestä vain kahdessa vuorokaudessa. Ensimmäinen erä roseeviiniä on TMZ-sivuston mukaan jo ehtinyt loppua.
Post Malonen lanseeraama viini oli niin suosittua, että Vivino-verkkosivut kaatuivat liian suuren kysynnän vuoksi. Roseeviiniä ilmestyy kuitenkin myyntiin Yhdysvalloissa uusi erä tämän viikon aikana. 21,99 dollaria pullolta maksava, miekkojen 9 -tarotkortin mukaan nimetty juoma on ehtinyt jo keräämään kehuvia arvosteluja Wine.com-sivustolla.
https://www.instagram.com/p/CAqJ8aRp_KN/