Räppäri ja Kylie Jennerin lapsen isä Travis Scott on aloittanut yhteistyön jokseenkin yllättävän tahon kanssa. Hän on saanut ikioman hampurilaisaterian, joka on myynnissä Yhdysvaltojen McDonald’s-ravintoloissa.
McDonald’sin Cactus Jack -ateria on syntynyt yhteistyössä Travis Scottin kanssa. Kuuden dollarin hintainen ateria pitää sisällään Quarter Pounder -hampurilaisen juustolla ja pekonilla, ranskalaiset BBQ-dipillä ja Sprite-juoman. Aterian nimi viittaa Travis Scottin lempinimeen, joka on myös hänen levymerkkinsä nimi.
Kyseessä on Newsweek-lehden mukan ensimmäienn kerta 30 vuoteen, kun McDonald’s on tehnyt vastaavanlaista yhteistyötä supertähtien kanssa. Viimeksi kenenkään kuuluisuuden nimi löytyi McDonald’sin menun tuotteesta vuonna 1992 yhtiöb lanseerattua McJordan Special -aterian yhteistyössä koripallotähti Michael Jordanin kanssa. Travis Scottille yhteistyö isojen brändien kanssa on sen sijaan tuttua, sillä esimerkiksi huhtikuussa hän esiintyi Epic Gamesin huippusuositussa Fortnite-pelissä.
They brought the Travis Scott action figure for his McDonald's meal commercial 🍔 🚀https://t.co/9nFCD3Nzgb
— XXL Magazine (@XXL) September 8, 2020