Ravintolaketjuilla on tapana lanseerata eri maissa erityisiä kausituotteita, eikä McDonald’s ole poikkeus. Joskus tuotteet saattavat vaikuttaa jopa suoranaisesti oudoilta.
Nyt hämmennystä on herättänyt McDonald’sin Kiinassa lanseeraama hampurilainen. Sen välissä on säilykelihaa ja Oreo-keksien murusia. Kyseessä on 21. joulukuuta alkaen listoille saapuva erikoistuote, jota tuodaan Delish-sivuston mukaan myyntiin Kiinassa 400 000 kappaleen rajoitettu erä.
Kuten arvata saattaa, herätti erikoinen ruokakonsepti runsaasti hämmennystä sosiaalisessa mediassa. McDonald’silla ei toistaiseksi tiedetä olevan suunnitelmia tuoda säilykeliha- ja Oreohampurilaista myyntiin ravintoloissaan Kiinan ulkopuolella.
McDonalds China is introducing a new Oreo x Spam burger on December 21. There will be 400,000 produced and sold.
(Look, I saw this so you have to see it too. Sorry, that's how it works). pic.twitter.com/QCiog64wAY
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) December 18, 2020