Yhdysvalloissa lanseerattiin huhtikuussa lyhyeen sisältöön keskittyvä, älylaitteille tarkoitettu Quibi-suoratoistopalvelu. Kilpailu kentällä on kuitenkin kovaa, eikä koronapandemia ainakaan lisännyt tarvetta vain mobiililaitteilla toimivalle suoratoistopalvelulle. Niinpä Quibi floppasi rajusti.
Quibi ilmoitti sulkevansa suoratoistopalvelun jo kuukausien päästä aloittamisensa jälkeen. Yhtiö ilmoitti etsivänsä kuitenkin potentiaalisia ostajia palveluilleen. Variety-lehden mukaan tämä voi tosin osoittautua haastavaksi, sillä Quibi ei esimerkiksi omista mitään suoratoistopalvelun sisällöstä.
Jeffrey Katzenbergin perustamasta Quibista povattiin ainakin yhtiön omalta taholta menestystä. Palvelu oli erikoistunut noin 10 minuutin sisältöön, jonka taustalla oli Steven Spielbergin, Jennifer Lopezin ja Chrissy Teigenin kaltaisia suurnimiä. Suoratoistopalvelulla oli kuitenkin vaikeuksia saada katsojia uusille asiakkaille tarjotusta 90 vuorokauden ilmaisjaksosta huolimatta.