Monet Nordean asiakkaat ovat joutuneet järkyttymään katsellessaan tilitietojaan maanantai-aamuna. Pankkitileiltä vaikuttaa hävinneen enemmän rahaa, kuin olisi pitänyt. Nordean asiakkaat ovat valitelleet sosiaalisessa mediassa ongelmasta, jossa maksut on veloitettu heidän tililtään kahteen kertaan.
Ongelma on koskenut esimerkiksi korttimaksuja ja laskuja. Yllättävästä ongelmasta uutisoi ensimmäisenä Talouselämä. Nordea on saanut ongelmasta yhteydenottoja asiakkailta. Yhtiön ulkoisen viestinnän johtaja Satu Malkamäki kertoo Talouselämälle Nordean selvittävän asiaa parhaillaan.
Nordean asiakaspalvelu on kommentoinut myös sosiaalisessa mediassa pyrkivänsä korjaaman ongelman mahdollisimman pian. Eilen Nordea kertoi, että merkittävä osa virheistä on saatu korjattua.