Amerikkalaisen jalkapallon NFL-liigan loppuottelu Super Bowl on Yhdysvalloissa yksi vuoden suurimmista mediatapahtumista. Monet yritykset haluavat osansa kisahuumasta, toisinaan erikoisillakin tavoilla.
Nyt hämmennystä on herättänyt bideevalmistaja Tushyn Super Bowl -aiheinen somekampanja. Tushyn järjestämässä Super Bowel -kilpailussa etsitään näyttävintä ottelun jälkeistä ulostetta. Kilpailun nimi on sanaleikki, sillä bowel tarkoittaa englanniksi suolta.
– Olemme tosissamme. Voit voittaa 10 000 dollaria, jos lähetät meille ison ottelun jälkeisen kakan Super Bowel -maanantaina. Bonuspisteet siitä, jos kerrot mitä ruokaa se oli, Tushy twiittasi.
Kilpailu herätti arvatenkin suurta hämmennystä sosiaalisessa mediassa. Kilpailun syytä kysyttäessä oli Tushyn vastaus yksinkertainen. Kaikki ulostavat, ja yhtiön mukaan jonkun oli jo korkea aika lyödä sillä rahoiksi.
We're serious. You could win $10K if you send us your post-big game poop on Super Bowel Monday. Bonus points if you tell us what food it used to be. 👀 #TUSHYSuperBowel pic.twitter.com/FddU8MDYa5
— TUSHY Bidet (@hellotushy) February 9, 2022
Because everybody poops, and it's time for someone to make a bunch of money off of that.
— TUSHY Bidet (@hellotushy) February 9, 2022