Suomalaisen Prisma-kauppaketjun mainoksissa on soinut jo jonkin aikaa Kirkan Kaikkea on -kappale. Viime aikoina tarkkaavaiset televisiokatsojat ovat kuitenkin huomanneet yllättävän seikan. Yksi kappaleen kohta on hävinnyt mainoksista.
Kappaleessa lauletaan ”kaikkea on, ja rahani riittää”. Nykyään ”ja rahani riittää” -osio on kuitenkin jäänyt epäilyttävästi puuttumaan mainoksista. Asiaa on puitu sosiaalisessa mediassa sekä verkon keskustelupalstoilla, ja moni on jo epäillyt muutoksen johtuneen kuluttajien kukkaroita kurittavasta yleisestä hintojen kallistumisesta.
Mainoksessa soivan kappaleen muuttuminen noteerattiin myös Iltalehdessä, joka kysyi asiasta S-ryhmän päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaholta. Hänen mukaansa mainosjingleä on lyhennetty joulusesongin vuoksi. Mahdollista hintojen nousun vaikutusta asiaan hän ei kommentoinut.
– Jo aiemmin on ollut käytössä lyhyet ja pidemmät versiot. Tässä ei ole muutosta aiempaan, vaan joulusesongissa toistojen määrä on suurempi, koska tuotteet ja hinnat ovat keskeisessä roolissa, Päällysaho kertoi.
Kirkan Kaikea on julkaistiin vuonna 1972. Artisti osallistui kappaleellaan Suomen Euroviisukarsintoihin. Maamme edustajaksi sitä ei valittu, vaan Kaikkea on sijoittui karsinnoissa kolmanneksi.