Superjulkkis ja popin kuningatar Madonna on viihtynyt viime vuosina jälleen parrasvaloissa. Aktiivisesti sosiaalisen median sisältöä julkaiseva 64-vuotias nainen neuvottelee parhaillaan sopimusta muotibrändi PrettyLittleThingin kanssa.
Tilanteesta tekee uutisoitavan arvoisen se, että kyseinen muotijätti suunnittelee ja valmistaa vaatteita lähinnä 16–24-vuotiaille. Toki brändillä on muitakin kypsempiä esikuvia, kuten Lil Kim. PrettyLittleThing on brittiläinen pikamuodin verkkokauppa. Madonnalle suunnitellaan kauppaan kokonaan omaa mallistoa.
– Se olisi luultavasti valtava kaupallinen menestys. PrettyLittleThingin vaatteita myydään sankoittain nuorille naisille, ja Madonnan avulla pystyttäisiin vetoamaan uuteen sukupolveen, The Sunin lähde paljastaa.
otti tiistaina sosiaalisessa mediassa kantaa Grammy-gaalan jälkeen velloneisiin otsikoihin. Madonnan ulkonäköä on arvosteltu kovasanaisesti ja hänen kasvojaan on kuvailtu tunnistamattomiksi vuoden 2023 Grammy-gaalassa.
Laulaja on keitetty monessa sopassa hänen 64-vuotisen elämänsä aikana. Hän kertoi olleensa gaalassa innoissaan, kun esitteli Sam Smithin ja Kim Petrasin kappaleen Unholy. Puheen sisällön sijaan ihmiset päättivät keskittyä hänen ulkonäköönsä.
– Monet ihmiset päättivät puhua vain minusta otetuista lähikuvista, jotka on otettu pitkällä zoomilla lehdistön toimesta. Tällaiset kuvat vääristävät kenen tahansa kasvot. Samalla ihmiset sortuvat ikärasismiin ja naisvihaan. Maailma kieltäytyy hyväksymästä yli 45-vuotiaita naisia ja tuntevat tarpeekseen rangaista heitä, mikäli he jatkavat elämäänsä vahvatahtoisesti, ahkerasti työskennellen ja seikkailunhaluisella asenteella, Madonna kommentoi.
– Media on kohdellut minua alentavasti urani alusta lähtien. Ymmärrän, että tämä kaikki on testiä ja olen iloinen voidessani toimia uranuurtajana, jotta kaikilla perässäni olevilla naisilla olisi helpompi elää tulevaisuudessa.