Jennifer Lopez on tunnettu laulun lahjojensa lisäksi myös kauneudestaan ja yrittäjyydestään. 53-vuotias tähti on monessa mukana. Hän on julkaissut oman kauneudenhoitosarjansa, hänet on kiinnitetty italialaisen Intimissimi-alusvaatejätin globaaliksi brändilähettilääksi, hän on suunnitellut oman kenkämalliston ja lähtenyt nyt mukaan myös alkoholibisnekseen.
Jennifer Lopez lanseerasi oman Delola-nimisen alkoholibrändin. Delolan lippulaivatuotteena on lanseerattu miedot juomasekoitukset, joissa on naisen mukaan käytetty vain hyviä ja laadukkaita ainesosia. Juomista on tehty sellaisia, joista nainen itsekin tapaa nauttia ystäviensä seurassa.
Lopezin jakamat Delola-mainokset ovat kuitenkin luoneet hieman hämmennystä faneissa. Moni tuntuu ihmettelevän sitä miksi tähti on lähtenyt mukaan alkoholibisnekseen ja mainostaa nyt drinkkejä, vaikka hän on puhunut raittiuden puolesta ja kertonut, että hän ei ikinä juo alkoholia.
Useat kommentoijat ovat pitäneet mainoksia ja koko bisneskuviota epäsopivana myös siksi, että naisen aviomies Ben Affleck on toipuva alkoholisti. Näihin kommentteihin tähti ei kuitenkaan ole vielä ottanut kantaa. Jennifer Lopez kertoo videoillaan nauttivansa drinkeistä ja juovansa niitä myös itse.