Kiinalainen lyhyiden videoiden jakamiseen ja katseluun tarkoitettu somepalvelu kokeilee uudenlaista, maksullista tilaismuotoa. Käyttäjät pystyisivät lisämaksusta käyttämään sovellusta ilman mainoksia.
TikTok vahvisti Techcrunch-sivustolle huhut maksullisen tilausmuodon kokeilemisesta. Ominaisuutta kokeillaan yhdellä englanninkielisellä markkina-alueella. Kyseistä markkina-aluetta ei tarkennettu, mutta ainakaan Yhdysvalloista ei ole kyse.
Monien muiden somepalveluiden tavoin TikTokia ylläpidetään pitkälti mainosvaroilla. TikTok ei kuitenkaan vaikuta kokeilevan maksullista tilausmuotoa ainakaan mainoksista ansaittujen varojen puutteen vuoksi. Markkinointitutkimusyhtiö Cowenin taannoisen raportin mukaan varovaisimmistakin mainostilaa ostavista yhtiöistä 60 prosenttia nimesi TikTokin mieluisimmaksi lyhytvideopalveluksi.