Monissa kalifornialaisissa ravintoloissa on voimassa brunssien yhteydessä tarjous, joka mahdollistaa mimosa-drinkkien santsaamisen kiinteään hintaan. Loputon mimosa -tarjous on kuitenkin tuonut mukanaan ikävän lieveilmiön.
Ravintoloiden ongelmaksi ovat muodostuneet liikaa mimosaa juoneet asiakkaat. Heillä on ollut tapana oksentaa ravintoloiden tiloissa, aiheuttaen siivouskustannuksia. Kustannukset peritään suoraan asiakkailta itseltään.
Lisämaksusta varoittavia kylttejä on kiinnitetty muun muassa Okalandissa toimivaan Kitchen Story -ravintolaan. Ravintolan omistaja Steven Choi kertoi SFGate-lehdelle tarkoituksena olevan muistuttaa asiakkaita huomioimaan muut ihmiset.
– Hyvä mimosan ystävä, juothan vastuullisesti ja tunne rajasi. Laskuusi lisätään automaattisesti 50 dollarin siivousmaksu, mikäli annat ylen tiloissamme. Kiitos että ymmärrätte, kyltissä lukee hymiön kera.
Kyltit ovat ilmeisesti toimineet, sillä henkilökunnan mukaan lisämaksua ei ole tarvinnut pyytää niiden kiinnittämisen jälkeen. Aikaisemmin liikaa mimosaa juoneiden asiakkaiden kerrotaan kuitenkin oksennelleen usein ravintolan tiloissa. Nykyään loputon mimosa -aika on myös rajattu vain yhteen tuntiin.