Suomalaisille maistuu parhaiten varsin perinteinen hampurilainen, ainakin Hesburger-ravintoloissa. Tämä selviää yhtiön tuoreesta tiedotteesta, jossa ravintolaketjun kerrottiin kasvattaneen myyntiä viime vuonna.
Hesburgerin myydyin hampurilainen Suomessa vuonna 2023 oli kerroshampurilainen. Suosituin dippi oli paprikamajoneesi. Ulkomailla Hesburgerin myydyin hampurilainen oli puolestaan juustohampurilainen ja suosituin dippi oli kurkkumajoneesi.
Hesburger-ravintoloiden kerrotaan kasvattaneen vuonna 2023 myyntiin 12 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Suomessa myynti kasvoi 8 prosenttia. Koko ketjun kansainvälinen verollinen myynti oli 458 miljoonaa euroa. Latviassa Hesburgerin myynti kasvoi edellisvuoteen verrattuna jopa 25 prosenttia. Hesburger toimii Suomen lisäksi Virossa, Latviassa, Liettuassa, Saksassa, Bulgariassa ja Ukrainassa.