Kaksi tunnettua kansainvälistä brändiä on aloittanut yhteistyön. Lelujätti Lego ja urheiluvaatebrändi Nike ovat allekirjoittaneet usean vuoden kestoisen sopimuksen. Yhteistyö tulee kattamaan yhteisbrändättyjä tuotteita ja sisältöä.
Tiedotteen mukaan yhtiöiden tavoitteena on inspiroida ja voimaannuttaa lapsia ympäri maailman. Toistaiseksi tiedossa ei ole, minkälaisia tuotteita yhteistyö tulee tarkalleen ottaen kattamaan. Ensimmäiset Legon ja Niken yhteisbrändätyt tuotteet saapuvat kuitenkin markkinoille vuonna 2025.
– Yhdistämme innoissamme voimamme Niken kanssa tällä matkalla ja autamme keksimään uusia tapoja, joilla luova leikki ja urheilu voidaan yhdistää, Legon brändinhallinnan varapääjohtaja Alero Akuya kertoi tiedotteessa.