Kanye West laajentaa jälleen muotibisneksiä – uusi aluevalloitus

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Räppäri Kanye West lanseeraa oman muodikkaan oheistarvikemalliston. The Sun -lehden mukaan 47-vuotias räppäri on rekisteröinyt uuden tavaramerkin Droam-brändille, ja tuotemerkki kattaa kaiken sateenvarjoista laukkuihin. Lisäksi hän suunnittelee oman kuntosaliketjun avaamista.

Saman Droam-merkin alaisuudessa on aiemmin suunniteltu kestävän kehityksen periaatteella toimivan kaupungin rakentamista Lähi-Itään. Miehen aiempia projekteja ovat olleet muun muassa Yeezy, Yeezy Supply, KKW Beauty, Good Music, KW Foods LLC, Yeezy Home ja DONDA. Mies on menestynyt taloudellisesti muodin saralla, kunnes suuryhtiöt lopettivat yhteistyön törkypuheiden vuoksi.

Liiketoimissaan alamäkeä luisunut Kanye on myynyt Malibu-kartanonsa 36 miljoonan dollarin tappiolla. Hän purki lähes koko kiinteistön ja suunnitteli sille mittavia muutostoimenpiteitä, mutta remontti jäi kesken The Sunin mukaan. Hän myi kartanon 21 miljoonalla dollarilla, vaikka osti sen kolme vuotta aiemmin 57,3 miljoonalla.