Suomalainen hampurilaisketju Hesburger kertoo kasvattaneensa viime vuonna myyntiään. Yhtiön tiedotteen mukaan myynti kasvoi Suomessa vuonna 3,61 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Ulkomailla kasvua oli 12 prosenttia.
Hesburgerin viime vuoden myydyin hampurilainen oli Suomessa kerroshampurilainen. Suosituin dippi oli paprikamajoneesi. Ulkomailla ketjun myydyin hampurilainen oli puolestaan juustohampurilainen ja suosituin dippi kurkkumajoneesi.
Hesburger avasi vuonna 2024 ulkomailla yhteensä 20 uutta ravintolaa. Niistä kuusi sijaitsee uusimmassa Hesburger-maassa Romaniassa, yhdeksän Baltiassa, neljä Bulgariassa ja yksi Puolassa. Vuoden 2024 lopussa Hesburgerilla oli Suomessa 270 ravintolaa ja ulkomailla 218 ravintolaa.