Meghan Marklen lanseeraus oli menestys – tuotteet loppuivat alle tunnissa

Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Meghan Markle, Sussexin herttuatar ja entinen Suits-näyttelijä, juhlisti uuden As ever -brändinsä lanseerausta huhtikuun 2. päivänä. Tuotteet tulivat myyntiin brändin verkkosivustolle aamulla ja koko varasto myytiin loppuun alle tunnissa.

Meghan Markle on ollut todella onnellinen ja otettu siitä, että ihmiset ovat olleet kiinnostuneita hänen tuotteistaan ja halunneet ostaa niitä. Ensimmäisessä lanseerauksessa oli mukana muun muassa crêpe-valmisjauhoseos, hilloja, teetä sekä keksien valmistukseen käytettävä jauhoseos. Erityisen suosittu oli rajoitettu erä luonnonkukkahunajaa, joka vietiin käsistä alle viidessä minuutissa.

As ever -valikoiman odotetaan kasvavan, sillä uusia tuoteperheitä on luvassa aina kausittain. Meghan on aiemmin kertonut, että As ever ei ole pelkkä brändi vaan elämäntapa, ja tuotteet heijastavat hänen intohimoaan ruokaan ja hyvinvointiin.