Brittiläinen alusvaatemerkki Belle Et Bonbon on järjestänyt kilpailun, jossa etsittiin uutta mallia esittelemään heidän tuoretta mallistoaan. Merkki ei etsinyt mallia vain ulkoisten avujen perusteella, vaan halusi löytää eniten ”älykkyyttä hehkuvan” kaunottaren. Voittajaksi selvityi ruotsalainen Camilla Hansson.
25-vuotias ex-missi Camilla Hansson päätyi ensimmäiselle sijalle tuhannen kilpailuun hakeneen naisen joukosta. Daily Mail -lehden mukaan kilpailijoiden älykkyyttä ei selvitetty perinteisten älykkyysosamäärätestien tai yleistietoa mittaavien kysymysten avulla, vaan haastattelemalla heitä perinpohjaisesti.
Kilpailuun hakeneiden naisten täytyi kuvailla heidän ylpein hetkensä, määritelmänsä älyllisestä taituruudesta ja kertoa, kuka heidän älyllään loistava sankarittarensa on. Haastatteluvaiheessa mallien piti vakuuttaa tuomarit muun muassa uransa, luovuutensa, kunnianhimonsa ja nokkeluutensa avulla.
Camilla Hanssonilla ei ole taskussaan akateemisia papereita, mutta hän päihitti viidenkymmenen loppukilpailuun selvinneen listalla esimerkiksi kaksi tohtoria ja fyysikon sekä ja kaksi Oxbridgen yliopistossa akateemisen loppututkinnon suorittanutta naista. Camilla on luonut uraa liikeyrittäjänä ja työskennellyt muun muassa lukuisissa hyväntekeväisyysjärjestöissä.
– Minun täytyi keskustella haastattelijoiden kanssa urastani yrittäjänä, määränpäistäni ja saavutuksistani, ja lisäksi esitellä alusvaatteita. Pidin sitä vain hauskanpitona enkä ajatellut voittavani. Muutamaa päivää myöhemmin puhelimeni soi. He kertoivat minun olevan Belle Et Bonbonin uusi mainoskasvo. En ole vieläkään päässyt yllätyksestä yli, mutta se oli upea yllätys , Camila kuvaili yhtiön tiedotteessa.