Sunnuntaina pelattava amerikkalaisen jalkapallon liigaottelun finaali Super Bowl on yksi maailman seuratuimmista televisio-ohjelmista, joten matsin mainostauon minuuteista kamppaillaan mitä kekseliäimmillä tavoilla. Todella kalliit mainossekunnit ovat yleensä suuryhtiöiden temmellyskenttää.
Mainokset joutuvat kuitenkin kulkemaan tiukan seulan läpi ennen televisioon pääsemistä, sillä yhdysvaltalaiset eivät tahdo pilata kansalaisten verkkokalvoja liikaa paljasta pintaa esittävillä mainosvideoilla. Myös muut niin sanotusti hyvästä tavasta poikkeavat mainokset hyllytetään ennen suurtapahtumaa. Nykyisin yritykset lataavat kielletyt mainokset nettiin ja siellä ne saattavat saavuttaa jopa suuremman suosion kuin televisiossa – ja täysin ilmaiseksi.
Tästä on jälleen osoituksena The Dream Waterin mainoselokuva, jolla rannalla työskentelevä hengenpelastaja saattaa pelastamansa naisen sänkyyn saakka. Kiimaisen kohtauksen jälkeen selviää, että videolla mainostetaan nukahtamista edistävää tuotetta villin sävyisen unifilmin avulla. Lisäksi mukana on kissa. Maitopartainen kissa, jonka takia mainos on kaiketi ylittänyt hyvän maun rajan.
Mainoksen parasta antia on lopussa oleva pieleen mennyt kohtaus. Sillä olisi varmasti päässyt televisioon saakka, mutta miksi maksaa huikeita summia mainospaikasta, kun tämä video nostaa mainostettavan tuotteen lähes kaikkien netinkäyttäjien tietoon?