Kevään tullen opettajia odottaa suuret pinot kokeita, aineita, esseitä ja esitelmiä. Heidän tulee tarkastaa nämä kaikki lukuvuoden päättäviä todistuksia varten, ja toisinaan he saattavat mennä suuressa urakassaan siitä, mistä aita on matalin. Nyt eräs koululainen paljasti huijariopettajan.
Tehtävässä oli kaksi vaihtoehtoa, joista toisessa kysyttiin Shakespearen tuotannosta ja tarinoissa toistuvista teemoista. Oppilaan tuli analysoida eri näytelmien samankaltaisuutta ja niiden yhteisiä piirteitä. Yksi oppilaista aloitti vastauksen erinomaisesti, mutta toisessa kappaleessa tekstin sävy muuttui.
Hän kirjoitti vastauksensa perään, että on varma ettei opettaja lue vastauksia kokonaan. Sen jälkeen hän alkoi yksinkertaisesti kirjoittaa paperille täysin kontekstiin liittymättömiä asioita ja jatkoi tarinaa vieläpä paperin kääntöpuolelle. Oppilas sai vastauksestaan A-, eli liki täydet pisteet, mikä osoitti, että opettaja ei todella lukenut vastausta.