Extreme Duudsonit -ohjelmasta alkunsa saanut tuotantoyhtiö Rabbit Films teki viime vuonna huipputuloksen. Nykyisin Duudsonit ja Madventures -ohjelmia Suomen ja maailmalle kauppaava yhtiö teki 1,5 miljoonan liikevaihdolla 327.000 euron tuloksen.
Yhtiön ohjelmista Duudsonit on myyty jo viiteenkymmeneen maahan ja Madventures-sarja on puolestaan myyty brittiläiselle Fiverille sekä amerikkalaiselle Travel Channelille, joista jälkimmäinen tavoittaa yksin jo lähes satamiljoonaa katsojaa, Markkinointi & Mainonta kertoo. Molemmat sarjat nähdään luonnollisesti myös Suomessa.
Jarno Laasalan ja Jukka Hildenin yhtiö edustaa näiden lisäksi myös Arman Alizadin Kill Arman -ohjelmaa, jolle yhtiö on hankkinut brittiläisen jakeluyhtiön ID Distributionin. Miesten yhtiön liikevaihdosta noin puolet tulee Duudsoneista ja puolet muiden ohjelmien manageroinnista. Yhtiön tuloksesta suurin osa on kuitenkin vauhdikkaiden pohjalaisten varassa.
Jatkossa ohjelmat voivat ansaita myös mainostuloja, kun niiden tähdet voidaan valjastaa esimerkiksi eri brändien mainoskampanjoihin. Tällä osastolla tulossa voi olla kuitenkin haasteita esimerkiksi Madventuresin osalta.
– Heille olisi ollut tarjolla yhteistyökumppaneita, mutta lisensointituotteet eivät kuulu heidän brändiinsä, Jarno Laasala kertoi lehdelle.