Monet julkisuuden henkilöt ovat tehneet yhteistyötä tunnettujen vaatevalmistajien kanssa lanseerataakseen omaan tyyliinsä sopivia mallistoja. Taannoin sosiaalisen median käyttäjiä hämmästytti uutinen, jonka mukaan askeettisesta tyylistään tunnettu Facebookin perustaja Mark Zuckerberg olisi lyöttäytynyt yhteistyöhön vaatejätti H&M:n kanssa.
Mark Zuckerberg X H&M -sivuston mukaan Facebook-miljardöörin oma vaatemallisto koostuisi seitsemästä harmaasta t-paidasta ja yksistä farkuista. Uutinen paljastui arvatenkin nopeasti aprillipilaksi. Vaatejätin logot on sittemmin sensuroitu kuvitteellista mallistoa esittelevältä sivustolta.
Harmaat paidat ja farkut ovat muodostuneet julkisuudessa miltei Zuckerbergin tavaramerkiksi. Mies itse kertoi taannoin Facebookin järjestämässä tilaisuudessa minimoivansa vaatekaappinsa sisällön, jotta hän joutuisi tekemään aamuisin vähemmän vaikeita päätöksiä.