Suomen tunnetuin kauppias Sampo Kaulanen on noussut nopeasti somekuninkaaksi, sillä hänen Jounin Kauppansa on saanut satojatuhansia tykkääjiä ja seuraajia sosiaalisessa mediassa. Aivan ilmaiseksi menestys ei ole tullut, vaikka moni niin olettaakin. Nyt Sampo on julkaissut siitä näyttöä.
Moni kuvittelee, että sosiaalisen median menestys olisi ilmaista tai puoli-ilmaista. Kaulanen julkaiseman kuvakaappauksen mukaan hän on kuluttanut Jounin Kaupan markkinointiin jo yksin Facebookissa hurjat 60.000 euroa.
– Törmään aika-ajoin kommentteihin että käytän ”ilmaista” mainospalvelua kun mesoan somessa! Jätän tämän nyt vain tähän. Ei se ilmanen ole ollu. Vaikka toki kustannus tehokkain. Tähän kun lisätään arvotut kamat, matkat, ja henkilökohtanen duuni niin summa vähintäänkin kolminkertaistuu, Sampo Kaulanen kirjoittaa Facebookissa.