Maailmalla esitellään päivittäin uusia tuotteita, joista osasta voi muodostua tulevaisuuden hittejä. Valtaosa päätyy kuitenkin unholaan joskus valtavistakin markkinointipanostuksista huolimatta. Nyt Los Angelesiin on avattu kokonainen museo tällaisille tuotefloppauksille.
The Museum of Failure -nimisessä popup-museossa on esillä esimerkiksi hammastahnoistaan paremmin tunnetun Colgaten aikoinaan lanseeraama lasagne, josta ei ymmärrettävistä syistä tullut koskaan suosittua. Samaan sarjaan lukeutuu myös Donald Trumpin lautapeli, Coca-Cola II ja Paluu Tulevaisuuteen -elokuvista tuttu automerkki Delorean.
Itseoikeutetusti mukana on myös kaikkien aikojen suurimpiin kodintekniikka-alan floppeihin lukeutunut Betamax-videonauhuri. Tuotefloppausten museon idean keksi tohtori Samuel West, joka myös kasasi kokoelman. Hän sai ajatuksen museoon huomattuaan, että jopa 80-90 prosenttia tuotelanseerauksista ei koskaan johtanut menestykseen. Museo on avoinna 4. helmikuuta saakka.