Claudia Oshry ajatteli jäädessään työttömäksi, että hän ei haluaisi mennä enää lainkaan töihin. Oshry päätti perustaa itselleen Instagramiin Girlwithnojob-nimisen kanavan, jonka avulla nainen alkoi lopulta tienaamaan itselleen elannon.
Oshry alkoi julkaisemaan kanavalla hauskoja meemejä, joita ihmiset haluavat jakaa eteenpäin ja joihin he voivat itsekin samaistua. Näin hän sai kanavalleen nopeasti uusia seuraajia, joiden myötä myös yritykset alkoivat kiinnostumaan hänestä ja halusivat naisen yhteistyökumppaneiksi.
ABC News -uutisten tekemässä haastattelussa Claudia Oshry kertoi julkaisevansa hauskoja kuvia kanavalleen aina viisi kertaa päivässä, mikä takaa hänelle jatkuvan kasvun sosiaalisessa mediassa. Kanavan pitämisestä on tullut naisen elinkeino, ja Instagram-tähdet tienaavatkin kymmeniä tuhansia jo yhdellä yrityksen kanssa yhteistyössä tehdyllä kuvalla.