Ihmiset käyttävät yhä runsaammin aikaa Instagramin, Facebookin ja Snapchatin kaltaisissa sosiaalisissa verkostoissa. Pian Instagram-käyttäjät voivat selvittää kuinka paljon heidän elämästään on kulunut minuutteja sovelluksessa.
Instagramiin on tulossa uusi Usage Insights -työkalu. Sen avulla käyttäjät voivat nähdä tietoja kuvapalvelun parissa vietetyn ajan määrästä.
Usage Insights -ominaisuuden löysi Techcrunch-sivuston mukaan Instagramin Android-sovelluksen piilotettuja koodeja tutkinut Jane Manching Wong. Instagramin toimitusjohtaja Kevin Systrom vahvistanut asian Twitterissä.
– Valmistelemme työkalua jonka avulla Instagram-yhteisö tietää kuinka kauan he viettävät aikaa sovelluksessa – kaiken ajan täytyisi olla positiivista ja tarkoituksellista, Systrom kirjoitti.
It's true. RT @TechCrunch: Code buried in Instagram’s Android app reveals a “Usage Insights” feature that will show users their “time spent” https://t.co/1Lt3DgIFEj
— Kevin Systrom (@kevin) May 16, 2018
We're building tools that will help the IG community know more about the time they spend on Instagram – any time should be positive and intentional.
— Kevin Systrom (@kevin) May 16, 2018