Jennifer Lopez on tunnettu laulun lahjojensa lisäksi myös kauneudestaan ja yrittäjyydestään. 54-vuotias tähti on monessa mukana. Hän on julkaissut oman kauneudenhoitosarjansa, hänet on kiinnitetty italialaisen Intimissimi-alusvaatejätin globaaliksi brändilähettilääksi, hän on suunnitellut oman kenkämalliston ja viime vuonna hän lähti mukaan myös alkoholibisnekseen.
Jennifer Lopez lanseerasi oman Delola-nimisen alkoholibrändin. Delolan lippulaivatuotteena on lanseerattu miedot juomasekoitukset, joissa on naisen mukaan käytetty vain hyviä ja laadukkaita ainesosia. Nyt Jennifer Lopez mainostaa uutta kesäistä makua, joka on Light Margarita.
Mainosvideolla Jennifer Lopez astelee kohti kameraa upean kimalteleva vihreä asu yllään. Asuun kuuluu pitkällä halkiolla varustettu hame ja yläosa, joka paljastaa naisen treenatut vatsalihakset. Pöydällä nähdään kaksi lasia, joissa juoma on kaadettu laseihin jäiden ja limen siivujen kera.