Keskivertoamerikkalaisella kuluu noin 40 minuuttia päivästä siihen, että he haaveilevat lomamatkasta tai selaavat eri vaihtoehtoja tulevia reissuja ajatellen. Moni suomalainen voi samaistua tähän. Harmaa marraskuu houkuttelee matkalaukun pakkaamiseen ja lentojen varaamiseen.
Tämä käy ilmi uudesta 2 000 amerikkalaista käsittäneestä tutkimuksesta, jossa tarkasteltiin, kuinka kauan amerikkalaiset viettävät miettiessään seuraavaa lomaansa. CheapCaribbean Vacationsin tekemä kysely osoitti, että ihmiset katselevat matkailuvideoita vähintään 20 minuuttia viikoittain ja selaavat sosiaalisen median alustoilla matkailusisältöä 25 minuuttia viikossa. Yhtä paljon vertaillaan matkojen hintoja ja keskustellaan lomailusta lähipiirin kesken.
– Jopa muutaman päivän pako arjesta voi tehdä ihmeitä. All inclusive -lomakohteet helpottavat irtautumista todellisuuden paineista ja yhteyden luomista itseesi tai läheisiisi, matkailusivustolta vinkataan markkinointimielessä.