Kaikkien HopLop-sisäleikkipuistojen nimi muuttuu. Jatkossa sekä HopLopit että Leo’s Leikkimaa -puistot tunnetaan nimellä Leo’s. Taustalla on brändiuudistus, jossa 11 HopLop-puistoa liittyy Euroopassa 52 olemassa olevan Leo’s-puiston joukkoon.
Leo’sin tiedotteen mukaan nimenvaihdoksen yhteydessä puistoissa otetaan käyttöön uusi hinnoittelu. Yhtiön mukaan hinnat laskevat puistosta riippuen noin 7-8 prosenttia lauantaista 23. marraskuuta alkaen. Kaikki aiemmin ostetut Leo’s ja HopLop-vuosipassit ja pääsyliput ovat voimassa entiseen tapaan.
Ensimmäisenä Leo’s-uudelleenbrändäyksen kokee Raision HopLop. Brändiuudistus toteutetaan yhtiön mukaan jokaisessa puistossa vuoden 2025 ensimmäisen puoliskon aikana. Leo’s suunnittelee myös esimerkiksi uuden liikepaikan vuokraamista Tampereella. Leo’s Group osti HopLop-ketjun vuonna 2023. HopLop hakeutui syksyllä 2024 yrityssaneeraukseen ja sulki viisi toimipistettään.