Mainostoimistot toteuttavat usein huikeita taidepläjäyksiä markkinointimielessä, kun ne tekevät eri yrityksille mainoksia televisioon, radioon, internetiin tai vaikkapa printtimedian puolelle. Nyt hehkutusta niittää venäläisen puhelinliittymän kummallinen televisiomainos.
Mainoksen tarkoituksena on yleensä vähintään herättää kuluttajan mielenkiinto mainostettavaa asiaa tai esinettä kohtaan. Beeline-yhtiön mainos on toteutettu stop-motion -tekniikalla ja pääosaan siinä nousee suomalaisissa Osuuspankin mainoksissa aikoinaan tutuksi tullut koirarotu, eli kultainennoutaja. Koira seikkailee niin maalla lentäen kuin meressä uiden.
Uproxx-sivuston mukaan tv-pläjäyksessä mainostetaan uutta Beeline-liittymän laskun maksutapaa, mutta miksi mainosvideossa nähdään maahan luutaan kaivava koira, joka myöhemmin putoaa maan sisään ja ui snorkkeli päässään vedessä, kunnes eläin jäätyy ja sulattuaan kohtaa hiekkarannalla toisen koiran? Toinen koira antaa kultaiselle noutajalle uuden luun. Anteeksi, mutta mitä täällä tapahtuu?