Suomalaiset televisiokanavat suoltavat nykyisin ulos kymmenittäin realitysarjoja, joita on saatu usein aikaiseksi hyvinkin pienistä asioista. Iholla-sarjassa nuoret kuvaavat itse itseään, mutta nyt Yhdysvalloissa on menty askel pidemmälle nykytekniikan puitteissa. Kyseessä on realitysarja @SummerBreak.
@SummerBreak -sarjassa nähdään kuinka joukko tavallisia suurelle yleisölle ennestään tuntemattomia Los Angelesissa asuvia nuoria lähtee viettämään viimeistä yhteistä kesälomaansa. Erikoiseksi sarjan tekee se, että sitä esitetään ainoastaan sosiaalisissa medioissa.
Lukemattomat televisio-ohjelmat ovat yrittäneet valjastaa sosiaalista mediaa tuekseen, mutta tällä kertaa koko sarja esitetään ainoastaan niissä. @SummerBreak pyörii aktiivisesti lukuisissa eri sosiaalisissa palveluissa, eikä se ole jämähtänyt pariin suurimpaan. Sarjan jokaisella hahmolla on omat tilinsä useissa palveluissa, ja kukin katsoja voi seurata oman suosikkihahmonsa elämää. Sarjan takana on puhelinjätti AT&T ja mainostoimisto BBDO.